Oh mY godd!

hahah.. asså lol! totally lolmoment det här är!
det var typ sär...tusen år sen jag skrev...
jag har åkt runnt ui sweden så mycke.. först i hemma..norrland å me mammma och sen med marre å issa.. vi var tvungna att åka hem tillsammans för hotellet blev dyrt.. issas pappa kom å bah: ISSA FÖR F*N JAG SKA..bli ARG OM DU INTE KOMMER HEM..
och han kastade saker runt och ja å marre satt bah å garvade och bah: HA HA LOOOOLlll!!!!
det var så jävvla kull asså!!!
men han var typp inte arg på riktit... eller jo.. det var marre som gjort en väldi pinig sak i hans gummistövlar... senast vi var hos issa... LOL!!!
ikväll ska jag se på tyst vittne.. nån random sh*t och jag rockade upp en bild av det...


ROCK ON MY FRIENDS!!

roooooock (m)
kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0