Her wee come!!!

aaa, night gibbade hela natten i förrgår med marre, 7kt naijs...!! xD
En jävligt fet rockar grej är.....JAG OCH MARRE SKA FLYTTA TILL STOCKHOLM!!! Vi ska börja på ett musik gymnasium där, med rockprofil, rockigt värre. Vi kommer komma in assåå xP Vi äger alla, särskillt på sång, rockrockrock. Så ska ni på intagningsprover i stockholm?? kommentera så kanske vi ses där...för vi söker aallllaaaaa, ;P Ikväll åker jag och marre med tåget till the big city alltså, aldrig vart där, alla har så bråtom sägs det här i stan...Men jag och marre kommer som vanligt känna typ alla i hela stan och ALLTD mitt där allt händer!!!! x) Hur är det i stockholm?, mycket mode tjejer?? Ni vet ksss brallor, idomin och knullrufs?? Finn ganska många sådana mode freaks här men jag och marre vägrar följa modet, finns det rockers i stockholm??? Vi komer äggggaaa xD

ROCK ON SEE YOU IN STOCKHOOOOLM!!!



SASSAAAAA, hoppas hon spelar in lite rockiga låtar soon....xD

Kommentarer
Postat av: ina

sv; åh, det va faktiskt något jag funderat på innan. Men jag tror jag tänker köpa några andra än just shuttershades och pimpa till. Tack för tipset :)

2011-03-16 @ 17:14:43
URL: http://ssbsw.blogg.se/
Postat av: Lärkan

Asså jag tycker att ni är sååå sjukt rockigt coolisccch! Jag beundrar er feta mycket asså! xDDDDDDD <3<3<3<3<3<33<3

2011-03-16 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0