Here I am!

ROOOCKEEEEERZZ!!
Det är jag som är Kim o idag ska jag gästblogga här på rockers in a small town, yeah!
Jag ska berätta om mig Kim som föddes i en stad norr om Stockholm, mycket norr on stockholm och en dag när jag skulle repa med mitt band Kill the snakes kände jag att THIS WORLD IS NOT BIG ENOF 4 ME! så jag gick ner till centrum och sa till mina grabbar att "rockerz jag ska till stockholm och finna min plats i livet" de blev självklart sjuuuukt j**vla lessna och typ bah: "no kim, we need you motherf*cker, du är typ den hårdaste rockern och trummisen i hela stan" jag vill inte säga vilken stad jag bodde i för folk kan känna sig utpekade.
Men jag tog buzzen till Stockholm och träffade marre å issa o bah: "hej tjejer! Vi brukade träffas på rockgården och talka med the devil förra året" och dom bah: "kim rocker det är du!"
så jag fick visa mina skillz nu.

fakta om mej KIM!
favvoband: linkin park, SOAD (YEEEEAAAH <3<3<3<3<3<3<3<3<3) NIGHTWISH <3<3 och lite annat rockit ;))

färg: SVART och silver,
favvoaccosear: mina glasögon,  jag gillar kedjor också!
favvokillar: ibland tror folk att jag är kille för att jag typ är så hård och punkig + jag heter kim men jag är faktist tjej, OCH JAG HAR KÄNSLOR sooo f*ucking elaka människor det finns här!! aja jag äääälskar Robert Gregory Bourdon från linkin park <3<3<3 måste bara lägga upp bild jag love him ;)
snygg trummis och heelt grymm som jag!!!!!



men keep on rocking love ya ISSA Å MARRE <3 ses på repet rockers ;)


Kommentarer
Postat av: issa

Ahh kim, fyfan vad narre ;pPpPPpPPpppppppPPPPpPpppp!!!!!!!!!

Vi kmr ääägggaaa hela rockstockholm!! Men du glömde nämna rockmonroe!!! xDDD Det beezttRGA!!! -.-

EPIC FAIL!!! Men du är sååå rockig och hård så jag ska inte wajna, Rock on!!!

2011-03-17 @ 17:09:59
URL: http://rockersinasmalltown.blogg.se/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-17 @ 19:00:36
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: simone

Skönt band där, inte lyssnat på mååånga år sedan dom slog igenom, då var dom helt okej iallafall.. synd att alla låtar låter likadant dock :P

2011-03-18 @ 12:08:25
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0