Hitting the town!!!

Heeey rocking rockers on the planett!!
här är kim igen!! känns som att jag stannar kvar här i stan med marre å issa!!
det är så jävla najje åh vare med marre! det rimma nästan, jag gör videodagböcker oxo!! ska lägga upp dagens outfit och kanske viddeon!!
JAG ÄLSKAR ROCKERS IN A SMALL TOWN, my love to you gajs! ;))) XP lol

här är den, jag blev inspirerad av marre igår: keppen och braxerna är inte min stil, bara lite casual.. men det är rockigt att vara den men ärr! XD
flisjacka är jätesjönt på vintern ;)) bilden e tagen hos mamma inte på hotellet med marre å issa.. videoblogen kmr snart.... mina förkortningar är så random... kmr gmn, jätesöt!!!
;)) men rock n roll everybody

(m) (m) 

krammrz KIM

Kommentarer
Postat av: Vera

hahahaha, fan vilken rocker KIM!!!

2011-03-18 @ 18:39:57
Postat av: lovisa

haft en bra daG?:D

2011-03-18 @ 18:51:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Therese

Rock GIRL!!! :)

2011-03-18 @ 19:02:36
URL: http://Thereseenman.blogspot.com
Postat av: Roger

Om du inte ska visa ansiktet kan du väl ta av dig tröjan?

2011-03-22 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0