Mello var är du?

Issa här nu, har lackat ur på marres och min farsa eftersom de inte ska ha sin konsert!!! >:( Ibland kan man bli arg på morsan och farsan alltså, vi är deppiga båda två som ni kan läsa i inlägget under...vi hade ju tillocjmed köpt nya näthandskar och nithalsband. Alla de som är fans till det bandet har i stan har alltid näthandskar och nitar, det är våran grej, vi är ju några stcken..misnt sju galna rock monroe fans! :D Men jag och marre ska nog dra till centrum efter middagen, om jag kan få henne att bli på lite bättre humör, hon kan ju ta med cdspelaren och melloskivan! Vi brukar hänga nere i centrum utanför pizzerian. Alla rockmonroe fans vi ses där i kväll! Det blir fett epic!! x)



Körde på denna outfit som jag och marre testade igår, riktigt najs.

Nu blir det tvprogram på min favvokanal tv6!!! xD <3<33<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

inge taskigt men..

dom där kläderna ser inte så rockiga ut, mer som att ni har liksom bara sattit på er nåt över nåt annat och lalalala..

jaja alla har sin egen stil , heh , bye kram! :)

2011-03-17 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0