NIGHTGIBB! :P :P :P

Tjenar Marre här!! XD :p XD :p XD :P
Asså hela natten har jag nightgibbat.. så varit lite off!
Asså jag och Issa äger alla så stenhårt på nightgibben, alla ser upp till oss och varje gång vi kommer in vid entren så kommer en skit snygg rock kille fram och frågar:
- tjenare kompisar. Ska vi nightgibba tillsammans asså han gillar oss så stenhårt asså.
jaja, så därför har jag inte gjort några inlägg. XD
Men  nu ska jag åka och lyssna på när farsans vänner repar i lokalen nere i centrum.. det tar ca, en timme att åka dit med moppen så blir tillbaka vid halv fem typ.
och när jag kommer hem har morsan gjort sin fantastiska blodpudding med krispig bacon. mums säger jag bara :p
Och innan jag ska gå och slagga så ska jag nog titta på min favvo film,


P.S KOM IGEN FÖÖÖR FFAAAAN.. KOMMENTERA MER!!
Va inte så jäkla fega, vi är inte lika farliga som vi faktiskt ser ut.

ha det gött // Marre ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0