ROCK = MARRE.. MEN INTE IDAG!!!!!!!!!!!!!!!11 ::::::(((((

jag mår piss, jag känner mig inte rockig längre!! why, why me???? ::::(((
enda från födsen kände jag mig rockig.. menn det känns som om det börjar gå ut mer och mer..
Det är därför ni inte har hört så mycket av mig, för att jag har bara suttit på nightgibben, druckit redbull och varit allmänt halvrockig bara. satfläsk säger jag bara. attans.tusan.
jaja, hoppasriktiga Marre kommer fram ur sitt skal snart.


detta är lite random bilder som kan få mig bli liiite gladare iallafall:
feta gott!
epic bild, asså :pXD XD

så jäkla RANDOM asså, jag garvar asa mycket asså! hahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahah XD
rock klassikern skivan gör mig gladare! :pPPPpp


HA DET GÖTT//MARRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0